Bestelprocedure

 

Hoe werkt het bestellen?

U kiest het gewenste artikel door eenvoudig op “bestel” te klikken. Wilt u meerdere stuks of wilt u kiezen in de maat en/of kleur, dan klikt u op “info” of op de afbeelding.

Op het artikel veld kunt u vaak wat meer informatie vinden, kunt u het aantal, de kleur of de maat aangeven in het rolmenu en wellicht gebruik maken van de staffelprijs, indien aanwezig.

U kunt hier ook nog kijken naar aanverwante artikelen en die eventueel gelijk mee bestellen.

Als alles goed staat, eenvoudig op “bestellen” of “ja die wil ik” klikken en het staat in uw winkeltas.

Na het vullen van de winkelwagen klikt u op “bestelling afronden”. U ziet uw bestelling staan en kunt die eventueel nog wijzigen.

Als alles klopt klikt u opnieuw op ”bestelling afronden”.  U voert dan al uw gegevens in en kiest de betaalwijze Ideal of vooruitbetaling:

 

Ideal is de snelste en goedkoopste methode en betekent, dat u via een internetbetaalwijze direct betaalt, zodat de bestelde artikelen (bijna altijd op voorraad) al de volgende dag afgeleverd kunnen worden.

 

Vooruitbetaling betekent, dat u een order opgeeft aan ons, waarna wij u dan  een orderbevestiging sturen. Aan de hand van de factuur/orderbevestiging kunt u het totale bedrag aan ons  overmaken. Het versturen gebeurt pas, wanneer uw geld bij ons op de bank binnen gekomen is.

Deze methode is natuurlijk prima wanneer u geen haast heeft, want deze procedure duurt langer.

 

Rembours versturen kan alleen wanneer u dat eerst van te voren met ons overlegt. U vindt deze keuze dus NIET normaal bij de bestelprocedure. Rembours versturen kan alleen binnen Nederland en betekent, dat u ons een order opgeeft, wij u dan een orderbevestiging sturen en wij het pakket de volgende dag afleveren via Post.nl. U moet dan het verschuldigde bedrag aan de postbode betalen. Let op! Dit is een dure methode, want er wordt U € 15,00 aan kosten doorberekend.

Wanneer uw adresgegevens allemaal goed ingevuld staan en voor de betalingswijze is gekozen kiest u opnieuw voor  “bestelling afronden”. U kunt dan alles nog een keer controleren in het overzicht en wanneer alles klopt kiest u opnieuw voor “ bestelling afronden”.

Wanneer u voor betalen via Ideal heeft gekozen, komt u vanzelf op het betaalscherm, waar u uw eigen bank kan selecteren of uw eigen creditcard maatschappij. U doorloopt hun procedure en let er wel goed op, dat er uiteindelijk echt te lezen is dat uw betaling is gelukt. Wanneer uw betaling toch onverhoopt niet gelukt is, krijgt u van ons direct een mailtje, dat uw betaling niet gelukt is en hoe u het verder toch nog kan regelen.

Wanneer u voor vooruitbetaling heeft gekozen, hoeft u alleen maar even te wachten op onze bevestiging, die u dan kan gaan betalen.

Wanneer er in overleg voor rembours is gekozen, hoeft u alleen nog maar op uw voordeur te letten, want daar zal de Post.nl  het pakket aanbieden en moet u aan de postbode betalen.

 

Ik heb een bestelling gedaan,  hoe gaat het nu verder?

Wanneer u een bestelling heeft gedaan en direct betaald heeft, dan kunt u de volgende dag het pakket verwachten, want alle artikelen op de site zijn in principe op voorraad. Bestellingen onder vooruitbetaling gaan pas weg bij ons, wanneer het totale factuurbedrag bij ons binnen is. Bestellingen voor 16.00 uur gedaan en betaald gaan in de regel ook dezelfde dag weg. Mocht er toch iets niet goed zijn gegaan (bijv. een onvoldoende aantal bij ons op voorraad), dan stellen wij u via een mailtje gelijk op de hoogte van het probleem.

Mocht u niet thuis zijn, dan wordt het pakketje vaak bij de buren afgeleverd, maar dan doet de postbode een briefje in de bus. Wilt u dat beslist niet, laat ons dat dan weten bij uw bestelling,want dan geven we dat door aan de Post.nl .

Ook wordt het pakket bij afwezigheid de volgende dag opnieuw aangeboden.  Bent u nog steeds afwezig, dan laat de postbode een briefje achter, met daarop het adres van het Post.nl kantoor waar u het pakket zelf kan afhalen.

Wanneer u niets van ons hoort, maar er komt ook geen pakketje dan kunnen wij of uzelf via www.tracktrace.nl  kijken wat er met uw pakketje is gebeurd. Stel ons met een mailtje op de hoogte en wij kijken het na en sturen u de barcode van het pakket toe.


Betaalmogelijkheden